مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اردیبهشت 1392 ساعت 08:102013-05-03پزشكي

100 پایگاه بهداشتی در حاشیه مشهد استیجاری اند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه خیرین مطابق با نیاز سرمایه گذاری کنند بیان داشت: در حال حاضر 100 پایگاه بهداشتی در حاشیه مشهد استیجاری اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، دکتر رضا سعیدی دیروز در حاشیه همایش خیرین سلامت در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد در خصوص خدمات مرکز بهداشت تصریح کرد: به 100 هزار زن باردار ششش نوبت مراقبت، آزمایشات بارداری و واکسیناسیون به صورت رایگان و به 100 هزار نوزادی که تازه متولد شده اند خدمات مراقبتی و واکسیناسیون رایگان ارائه می شود.

وی ادامه داد: جهت کاهش سوء تغذیه کودکان در حواشی شهر، به مهد کودک ها غذای گرم و مناسب داده می شود.

سعیدی با بیان اینکه 500 نفر در استان HIV مثبت دارند گفت: خدمات لازم به این بیماران ارائه و همچنین خدمات مراقبتی برای سالک نیز رایگان است.

وی با اشاره به اینکه دولت به ما اجازه خرید زمین خانه بهداشت را نمی دهد و با بیان اینکه عمده مشکل ما این است که 100 پایگاه بهداشتی در حاشیه مشهد استیجاری است تاکید کرد: خیرین در همکاری خود بایستی مشورت تا مطابق نیاز سرمایه گذاری کنند.

سعیدی یادآور شد: ایجاد تخت های بیمارستانی مشکل مردم را حل نمی کند بلکه باید به دنبال سلامت بود و در این زمینه سرمایه گذاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 پایگاه بهداشتی در حاشیه مشهد استیجاری اند

100 پایگاه بهداشتی در حاشیه مشهد استیجاری اند