مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اردیبهشت 1392 ساعت 08:532013-05-02اقتصادي

بیش از پنج هزار زن سرپرست خانوار در قم بیمه تامین اجتماعی شدند


مدیر کمیته امداد شهرستان قم بیان کرد: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و روز زن اعلام کرد در سال گذشته 5 هزار و 70 زن سرپرست خانوار بیمه تأمین اجتماعی شدند.

- اکبر رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: طرح بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار که با پرداخت مبلغ 26 میلیارد و 173 میلیون و 724 هزار ریال از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) عملیاتی شد، ویژه زنان سرپرست خانوار زیر 50 سال است.

وی اظهار داشت: این بیمه شامل خدمات درمانی و بازنشستگی بوده و در راستای اجرای طرح کلان اقتصادی کشور در جهت ترویج بیمه همگانی و با هدف توانمند سازی خانواده های با سرپرست زن اجرا شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان قم افزود: با اجرای این طرح خانواده های بهره مند، پس از رسیدن به سن بازنشستگی می توانند همانند سایر شاغلین، از مزایای مستمری و بازنشستگی استفاده نمایند و از چرخه حمایت امداد خارج می شوند.

1100 خانواده با کودک مبتلا به سوء تغذیه در قم رشیدی با اشاره به اینکه 1100 خانواده در قم به ویژه زنان سرپرست خانوار کودکان زیر 6 سال مبتلا به سوء تغذیه دارند، گفت: در سال گذشته پس از شناسایی این کودکان توسط مراکز بهداشتی استان و معرفی ایشان، کمیته امداد شهرستان قم به منظور پیشگیری عوارض ناشی از سوء تغذیه در این کودکان که از خانواده های کم درآمد نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از پنج هزار زن سرپرست خانوار در قم بیمه تامین اجتماعی شدند

بیش از پنج هزار زن سرپرست خانوار در قم بیمه تامین اجتماعی شدند