مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اردیبهشت 1392 ساعت 09:582013-05-01فرهنگي

جشنواره "بانوی بهشتی" در پاکدشت برگزار شد


همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه صدیقه(س) اداره ورزش و جوانان جشنواره بزرگ "بانوی بهشتی" را تدارک دید که مورد استقبال با با شکوه بانوان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، در این روز سالن یکهزار و 200 نفره پاکدشت و حیاط آن مملو از مشتاقانی بود که به منظور شرکت در جشنواره بانوی بهشتی گرد هم آمده بودند.

زنان سخت کوش عشایر با برپایی چادر در این سالن با نان گرم و دوغ و آش محلی میزبان صمیمی بازدید کنندگان بودند که می خواستند چند ساعتی زندگی عشایری را تجربه کنند و با سختیها و شیرینیهای آن آشنا شوند.

در واقع جشنواره بانوی بهشتی فرصتی طلایی برای نمایش نقش زن در اقتصاد خانواده بود، جایی که زنان در سخترین شرایط همدوش مردان به تلاش و پویش می پردازند.

در این جشنواره بخشهای متنوع دیگری چون جشنواره آشپزی، ایستگاه نقاشی کودکان با موضوع "مادر"، تست رایگان قند خون و فشار خون، نمایشگاه کتاب و مشاوره رایگان تدارک دیده شده بود که بر هیجان و شور و نشاط این جشنواره افزوده بود .

در جشنواره آشپزی "کدبانوی جوان" که در دو بخش مدرن و سنتی برگزار شد، از میان بیش از 30 شرکت کننده که با غذاهای متنوع و تزیین زیبا به رقابت به یکدیگر می پرداختند، رأی کارشناس تغذیه و داور این مسابقه برتری "محدثه لرنی" و "طاهره محمدی" بود که به ترتیب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره "بانوی بهشتی" در پاکدشت برگزار شد

جشنواره "بانوی بهشتی" در پاکدشت برگزار شد