مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اردیبهشت 1392 ساعت 06:352013-05-01ورزشي

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران: بهترین تیم گروه D مسابقات قهرمانی آسیا بودیم


سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران گفت: بدون در نظر گرفتن موضوع میزبانی، از نظر فنی و کار گروهی بهترین تیم مسابقات گروه D فوتبال نونهالان آسیا بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حسین صالح اظهار داشت: بدون شک تمام تیم‎های حاضر در گروه D مسابقات به این مهم اعتقاد دارند که فاصله فوتبال آن ها با ایران بسیار زیاد است چرا که فوتبال در ایران بر خلاف بسیاری از کشورهای آسیایی در فرهنگ فرزندان این آب و خاک ریشه دوانده است.

وی با اشاره به درخشش ملی پوشان نونهال کشورمان در رقابت‎های آسیایی گفت: در طول مسابقات هر روز بدون کوچک ترین وقفه‎ای جلسه فنی با حضور بازیکنان برگزار می‎کردیم تا ضمن بررسی نحوه بازی تیم‎های حریف، نقاط ضعف و قوت بازیکنان در بازی‎های گذشته بررسی شود.

صالح با بیان اینکه کادر فنی بر تغذیه بازیکنان در طول مسابقات نظارت دقیق داشت، تصریح کرد: به هیچ عنوان اجازه ندادیم استرس و خبرهای جنجال برانگیز و نامربوط در میان ملی پوشان نفوذ پیدا کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران درباره شرایط فیزیکی بسیار مناسب بازیکنان که با اعتراض برخی تیم‎ها نیز همراه بود، گفت: اینکه تیم‎های دیگر بدون در نظر گرفتن اختلاف فاحش فوتبال ایران با خودشان به اینگونه مسائل بپردازند جای تاسف دارد، زیرا تاثیر شرایط آب و هوایی و نژاد هر فرد در رشد فیزیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران: بهترین تیم گروه D مسابقات قهرمانی آسیا بودیم

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران: بهترین تیم گروه D مسابقات قهرمانی آسیا بودیم