مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اردیبهشت 1392 ساعت 05:402013-04-29سياسي

توسط میراث فرهنگی فارس صورت گرفت آشنایی ارزیابان گمرک فارس با ارزش های صنایع دستی


معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از برگزاری دوره آموزشی کارشناسی آثار صنایع دستی برای ارزیابان اداره کل گمرک این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمت محمدی اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح کیفی دانش کارشناسان و ارزیابان گمرک در حوزه صادرات صنایع دستی، یک دوره آموزشی با حضور بیش از 40 نفر از کارشناسان اداره کل گمرک استان فارس برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره در راستای عقد تفاهمنامه همکاری میان معاونت صنایع دستی کشور و گمرک برگزار شده، افزود: در این دوره که توسط معاونت صنایع دستی فارس به مدت 32 ساعت در سالن اجتماعات گمرک فارس برگزار شد، ارژنگ ربیعی کارشناس مسئول آموزش معاونت صنایع دستی این استان به عنوان مدرس این دوره، مباحثی نظیر تعریف هنر و صنایع دستی، تاریخچه و ویژگی های اقتصادی و اجتماعی آن، نقش صنایع دستی در کشورهای مختلف و طبقه بندی صنایع دستی را تدریس و کارشناسان و ارزیابان گمرک را با صنایع دستی بومی و اصیل این استان، شرحی بر تاریخچه، مواد اولیه، ابزار و نحوه تولید، مراکز ساخت و نحوه قیمت گذاری محصولات شاخص این استان آشنا کرد.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس متذکر شد: در ادامه این دوره آموزشی کارشناسان و ارزیابان گمرک این استان از کارگاه های تولیدی در نظارت معاونت صنایع دستی دیدن کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط میراث فرهنگی فارس صورت گرفت آشنایی ارزیابان گمرک فارس با ارزش های صنایع دستی

توسط میراث فرهنگی فارس صورت گرفت آشنایی ارزیابان گمرک فارس با ارزش های صنایع دستی