مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1392 ساعت 10:252013-04-28دانش

تعداد خوابگاه های دولتی پاسخگوی همه دانشجویان نیست


معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: با توجه به افزایش دانشجویان ورودی جدید و بالا رفتن سهمیه ها طی دو سال گذشته، خوابگاه های دولتی پاسخگوی همه دانشجویان نیست.

- سید زین العابدین صفوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو از زنجان، تصریح کرد: از مجموع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان که بالغ بر 2628 نفر می باشند، 1040 نفر در خوابگاه های دولتی اسکان دارند.

وی با اشاره به اینکه 990 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان پسر و 1638 نفر دختر هستند، افزود: در مجموع 9 خوابگاه دولتی در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان وجود دارد که پنج خوابگاه پسرانه و چهار خوابگاه نیز دخترانه است.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه برخی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به خوابگاه های خود گردان هدایت می شوند، بیان داشت: ماهانه حدود 10 میلیون تومان به عنوان یارانه به این خوابگاه ها پرداخت می شود.

صفوی با بیان اینکه مدیریت خوابگاه های خودگردان و سرویس دهی به دانشجویان و تغذیه آنها بر عهده خود دانشگاه علوم پزشکی زنجان است، تصریح کرد: انجام فعالیت های فرهنگی و برگزاری اردوها برای این دانشجویان نیز بر عهده دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد خوابگاه های دولتی پاسخگوی همه دانشجویان نیست

تعداد خوابگاه های دولتی پاسخگوی همه دانشجویان نیست