مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1392 ساعت 08:162013-04-28سياسي

همایش پیشرفت های اخیر مهندسی راه آهن در تهران برگزار می شود


سومین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن با حضور نمایندگان 24 کشور جهان، دهم و یازدهم اردیبهشت ماه در دانشگاه علم وصنعت ایران برگزار می شود.

دکتر داوود یونسیان - رییس دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم وصنعت- در گفت وگو با خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) درباره این همایش توضیح داد: در کمیته علمی این کنفرانس، پیشگامان و پژوهشگران این حوزه از 24 کشور جهان حضور دارند که این سطح گستردگی در همایش های علمی ایران کم سابقه است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 20 کشور دنیا با ارائه مقاله در این همایش شرکت کرده اند، خاطرنشان کرد: سخنرانان کلیدی این همایش از کشورهای دانمارک، کانادا، پرتقال، سوئد و کره جنوبی خواهند بود و برای برگزاری 15 کارگاه آموزشی در حاشیه همایش مدرسان و صنعتگرانی از کشورهای کانادا، اسپانیا، کره، ژاپن، بلژیک، ایتالیا، سوییس و فرانسه در ایران حضور خواهند یافت.

به گفته یونسیان برگزاری این همایش را که محور اصلی آن فناوری راه آهن پرسرعت است، قطب علمی حمل و نقل ریلی و دانشکده مهندسی راه آهن به عهده گرفته اند.

رییس دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه دو حوزه بزرگ حمل و نقلی کشور یعنی قطار درون شهری 9 کلان شهر کشور و راه آهن جمهوری اسلامی ایران در این همایش حضور فعالی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش پیشرفت های اخیر مهندسی راه آهن در تهران برگزار می شود

همایش پیشرفت های اخیر مهندسی راه آهن در تهران برگزار می شود