مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1392 ساعت 12:252013-04-27اقتصادي

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس: مردم شهرداران مقتدر را ترجیح می دهند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس گفت: مردم و شوراهای اسلامی شهر، شهرداران مقتدر را بر شهرداران منفعل ترجیح می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحسن اردکانی در همایش شهرداران این استان با بیان این که مدیریت هزینه در کنار مدیریت درآمد باید مورد توجه شهرداران قرار داشته باشد، اظهار داشت: مدیریت شهرداری ها با وجود محدودیت های مالی، موجب شناساندن توانایی مدیران شهرداری به جامعه می شود.

وی با اشاره به این که استان فارس در نوروز امسال پذیرای بیش از 10 میلیون زائر و گردشگر بوده است، افزود: بیشترین نقش در پذیرایی از مهمانان نوروزی بر عهده شهرداران این استان بوده است و با توجه به عملکرد مناسب آنان، فارس از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نمره 20 را دریافت کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با تاکید بر این که شهرداران، امانت داران مردم هستند، خاطرنشان کرد: امکانات شهرداری نباید به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم برای تبلیغ فرد یا گروه خاصی در انتخابات قرار گیرد چراکه این کار از نظر شرع، قانون و عرف جایز نیست.

اردکانی با بیان این که مردم و شوراهای اسلامی شهر، شهرداران مقتدر را بر شهرداران منفعل ترجیح می دهند، گفت: عملکرد خوب و مستقل شهرداران، باعث دوام مدیریت آنان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس: مردم شهرداران مقتدر را ترجیح می دهند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس: مردم شهرداران مقتدر را ترجیح می دهند