مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1392 ساعت 07:052013-04-27اقتصادي

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بروجن: 769 قالیباف بروجنی بیمه شدند


سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجن گفت: طی سال گذشته 769 نفر از قالیبافان شهرستان به تأمین اجتماعی معرفی شدند.

- حسن شمسی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: هم اکنون 10 هزار بافنده فرش در سطح شهرستان در زمینه صنعت فرش دستباف فعالیت دارند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای خدمات رسانی به بافندگان این شهرستان، گفت: کنترل و نظارت بر آموزش بافندگان فرش، مشاوره اصلاح طرح و نقشه فرش، نظارت بر استاندارد کردن مواد اولیه رنگرزی و شرکت در نمایشگاه‎های استانی، منطقه ای و کشوری از مهم ترین این اقدامات محسوب می‎شود.

شمسی پور با بیان اینکه فرش یلمه تمام پشم در شهرستان بروجن تولید می شود، افزود: طبیعی و گیاهی بودن رنگ های فرش استان از بارزترین شاخص های فرش تولیدی این شهرستان محسوب می‎شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بروجن عنوان کرد و گفت: برخورداری از نقوش اصیل، ثبات رنگ و دقت در بافت از دیگر ویژگی های شاخص فرش های این شهرستان به شمار می‎رود.

وی با بیان اینکه صنعت فرش ایران شهرت جهانی دارد، افزود: نظام تولید فرش در ایران باید با نگاه به بازارهای روز داخل و خارج کشور، تغییر کند.

شمسی پور خاطرنشان کرد: باید از این پس آنچه تولید می‎کنیم، مبتنی بر نیاز بازار باشد و کالایی که مشتری ندارد، نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بروجن: 769 قالیباف بروجنی بیمه شدند

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بروجن: 769 قالیباف بروجنی بیمه شدند