مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1392 ساعت 05:462013-04-27فرهنگي

«دار قالی» و راک ایرانی مکمل روزهای اردیبهشتی


این روزها آثار شنیداری بسیاری در ویترین مراکز عرضه محصولات فرهنگی پیش روی مخاطبان موسیقی قرار گرفته است و آنها را به شنیدن دعوت می کنند، در این بین از میان آلبوم هایی که بد نیست لحظاتی با آن خلوت کرده و روزهای بهاری خود را که تقریبا به میانه رسیده اند با یک مکمل موسیقایی همراه کنیم، به آلبوم دار قالی می توان اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آلبوم دار قالی اثری از گروه موسیقی راز شب است که به گونه ای دیگر به موسیقی مردمی سرک کشیده است و اگر به موسیقی راک ایرانی علاقه دارید، می توانید این آلبوم را بشنوید و صد البته این تنها یک پیشنهاد موسیقایی است که در هفته های آینده نیز در قالبی مستمر تکرار خواهد شد.

در این اثر رامین بهنا (پیانو و سین تی سایزر)، شهروز خواجه مولایی (درامز)، آرش صبحانی (گیتار الکتریک و آکوستیک)، هومن جاوید و فرزام رحیمی (آواز)، همایون نصیری (پرکاشن)، اردوان انزابی پور(گیتار باس) و.

هنرنمایی کرده اند.

این آلبوم 11 قطعه باکلام و بدون کلام دارد که همگی توسط رامین بهنا تنظیم شده اند.

در بروشور این آلبوم توسط خالق اثر نوشته شده است: راز شب چون رمز عبوری بود برای آنان که به دنبال گونه ای دیگر از موسیقی مردمی به همه جا سرک می کشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دار قالی» و راک ایرانی مکمل روزهای اردیبهشتی

«دار قالی» و راک ایرانی مکمل روزهای اردیبهشتی