مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1392 ساعت 01:482013-04-26سياسي

ساخت نمایشگاه دائمی فرش قم در میان وعده ها گم نشود/ هنر نفیس قم را دریابید


پروژه ساخت نمایشگاه دائمی فرش قم به عنوان یکی از مصوبات سفر رهبری به قم در سال 89، از نیازهای اساسی صنعت فرش دستباف استان است که بعد از گذشت بیش از دو سال هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده و کار پیشرفت چندانی نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سال هاست ساخت نمایشگاه دائمی فرش، به عنوان یکی از مطالبات اصلی دست اندرکاران صنعت فرش دستباف قم مطرح است که در سفر مقام معظم رهبری به قم در سال 89، از سوی ایشان نیز مورد تاکید قرار گرفت و به عنوان یکی از مصوبات این سفر به تصویب رسید.

در آن سفر، مبلغ شش میلیارد تومان برای ساخت نمایشگاه دائمی فرش دستباف قم مصوب شد اما از آن تاریخ تا کنون علی رغم وعده هایی که از سوی مسئولان مربوطه مبنی بر شروع عملیات اجرایی و پایان ساخت این پروژه داده شده، مراحل احداث آن هنوز پیشرفت چندانی نداشته است.

ساخت این نمایشگاه بارها از سوی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی مورد تاکید قرار گرفته است، از جمله دکتر علی لاریجانی، نماینده مردم قم و رییس مجلس شورای اسلامی در دیداری با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان طی سخنانی با اشاره به این که صنعت فرش برای استان قم مسئله ای اساسی است که باید بدان توجه ویژه شود، بر تسریع در ساخت نمایشگاه دائمی فرش تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت نمایشگاه دائمی فرش قم در میان وعده ها گم نشود/ هنر نفیس قم را دریابید

ساخت نمایشگاه دائمی فرش قم در میان وعده ها گم نشود/ هنر نفیس قم را دریابید