مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1392 ساعت 18:322013-04-26اقتصادي

جای خالی برندهای داخلی در رسانه ملی


صدا و سیما ، می تواند بازوی رسانه ای تولیدکنندگان داخلی باشد و به آنها ، تنها به چشم "قلک" ننگرد.

هیچ اشکال ندارد در بخش های خبری صدا و سیما ، - از تولید نوع جدیدی از یخچال در فلان کارخانه ایرانی یا بازار جدید صادراتی فلان تولیدی فرش و .

خبر بدهند.

عصرایران - خبر 21 سیما که پربیننده ترین بخش خبری صدا و سیما نیز محسوب می شود ، در یکی از بخش های خبری خود*، به رکوردشکنی شرکت "سامسونگ" در سودآوری از محل فروش گوشی های خود و مشخصاً مجموعه "گالکسی" پرداخت و با پخش تصاویری از گالکسی 4 و برند سامسونگ ، اطلاعاتی درباره آن داد.

این که در بخش خبری سیما ، راجع به یکی از محصولات پرطرفدار در ایران و جهان ، خبری پخش شود ، مورد انتقاد نیست و اتفاقاً یکی از ارزش های خبری در خبرنگاری حرفه ای نیز همین پرداختن به موضوعاتی است که مردم به نحوی با آن سر و کار دارند، حال می خواهد این موضوع فراگیر، مساله ای به نام گرانی باشد یا یک گوشی تلفن همراه.

موضوع بحث که به بهانه مطرح کردن نام و نشان سامسونگ در پربیینده ترین بخش خبری صدا و سیما بدان می پردازیم ، بی لطفی و کم توجهی صدا و سیما به "برندهای داخلی" است.

صدا و سیما ، نه تنها از سامسونگ ، که گاه درباره برندهای دیگر خارجی نیز اطلاع رسانی می کند و این در حالی است که نام بردن از یک برند داخلی حتی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی برندهای داخلی در رسانه ملی

جای خالی برندهای داخلی در رسانه ملی