مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1392 ساعت 04:202013-04-19سياسي

طی مراسمی و با حضور مسئولان استانی مرکز جامع پزشکی اعصاب و روان در قم افتتاح شد


طی مراسمی مرکز جامع اعصاب و روان باور که با هدف ارائه خدمات در زمینه های روانپزشکی راه اندازی شده است با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

- " از قم، در این مراسم محمدرضا قدیری رییس سازمان نظام پزشکی قم طی سخنانی با اشاره به اینکه در سال های اخیر بیماری های روانی در جامعه رو به فزونی بوده است اظهار کرد: با وجود گسترش بیماری های روانی در سال های اخیر هنوز مرکزی که بتواند به صورت تخصصی در زمینه های روانپزشکی فعالیت کند وجود نداشته است.

وی با اشاره به اینکه خلأ وجود یک مرکز تخصصی که در زمینه های روانپزشکی فعالیت کند احساس می شد بیان داشت: با راه اندازی این مرکز تا حدی این خلأ رفع خواهد شد و امیدواریم این مرکز بتواند در تحقق اهدافی که پیش بینی کرده موفق باشد و خدمات خوبی را به شهروندان ارائه کند.

قدیری ادامه داد: سازمان نظام پزشکی قم نیز تمام حمایت های لازم را از اینگونه مراکز خواهد داشت.

در ادامه عباس شهیدی رییس مرکز جامع اعصاب و روان نیز با اشاره به اینکه بخشی از ناهنجاری های اجتماعی می تواند منشأ روانی داشته باشد اضافه کرد: عدم آگاهی، کم اهمیت دانستن بیماری، مشکلات مالی، عدم دسترسی به درمان مناسب و نگرانی از انگ بیماری از عواملی است که سبب شده تا افراد به بیماری های روان و اعصاب توجه کافی را نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی مراسمی و با حضور مسئولان استانی مرکز جامع پزشکی اعصاب و روان در قم افتتاح شد

طی مراسمی و با حضور مسئولان استانی مرکز جامع پزشکی اعصاب و روان در قم افتتاح شد