مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 فروردین 1392 ساعت 10:302013-04-17اقتصادي

رییس شبکه بهداشت آمل خبر داد آغاز طرح پزشک خانواده از اول اردبیهشت


طرح ملی پزشک خانواده از اول اردیبهشت ماه به صورت کامل اجرایی می شود.

- حمزه قاسمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح پزشک خانوار شهری تصریح داشت: این طرح از ابتدای اردیبهشت ماه به صورت کامل اجرایی می شود.

قاسمی با اعلام اینکه تمامی داروخانه های سطح شهر با این طرح طرف قرارداد هستند و باید خدمات ارائه دهند، افزود: این طرح به دلیل اینکه در مازندران به صورت پایلوت صورت می گیرد دارای نواقصی است که در مراحل بعدی رفع می شود.

وی با بیان اینکه پرداخت های مالی در طرح پزشک خانوار شهری مشکلی ندارد، یادآور شد: نسخه های ویزیت شده در همان روز نقد می شوند.

رییس شبکه بهداشت آمل با اشاره به اینکه همزمان با اجرای سراسری این طرح تمامی قراردادهای بیمه ای لغو می شود، اذعان کرد: از اردیبهشت ماه به بعد هر شهروند باید یک پزشک خانوار انتخاب کند.

وی با بیان اینکه پزشک خانوار شهری مهم ترین دغدغه روز در حوزه سلامت است، افزود: با اجرای کامل این طرح بسیاری از دغدغه ها در حوزه سلامت حل می شود.

قاسمی با اشاره به تشکیل کارگروه بهداشت سلامت روان در شهرستان آمل یادآور شد: این شهرستان با تشکیل کارگروه بهداشت روان اقداماتی در زمینه سلامت روان شهروندان انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شبکه بهداشت آمل خبر داد آغاز طرح پزشک خانواده از اول اردبیهشت

رییس شبکه بهداشت آمل خبر داد آغاز طرح پزشک خانواده از اول اردبیهشت