مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 فروردین 1392 ساعت 06:452013-04-17دانش

تربیت نیروی متخصص در راس فعالیت های دانشگاه ها باشد


رییس انجمن بیوشیمی ایران با تاکید بر نیاز به نیروی متخصص در آینده نزدیک گفت: تربیت نیروی متخصص باید در راس فعالیت های دانشگاه ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از یزد، تقی خانی عصر روز گذشته در افتتاحیه سیزدهمین کنگره سراسری بیوشیمی در یزد گفت: ما باید با استعانت از حضرت زهرا (س) زندگی خود را رقم بزنیم.

وی با اشاره به سابقه 60 ساله بیوشیمی در کشور افزود: خوشحالیم که کنگره بیوشیمی پس از گذشت دو دهه از شروع آن، این بار به میزبانی یزد برگزار می شود و دلیلی بر جمع شدن پژوهشگران این حوزه و اعتلای رشته ها و ارائه خدمات این رشته شده است.

رییس انجمن بیوشیمی ایران تصریح کرد: علم بیوشیمی بسیاری از خدمات پایه ای را در خود جای داده است که با توجه به اهمیت حضور آن در آزمایشگاه ها باید با تخصصی کردن و تجهیز آزمایشگاه ها خدمات خود را به نحوی کاربردی و به نحو احسن انجام دهیم و بدینوسیله درد بیماران را زودتر از گذشته شناسایی و درمان کرده و به اقتصاد کشور کمک کنیم.

تقی خانی خاطرنشان کرد: دلیلی بر عدم وجود کیت های عالی و با اعتبار در کشور نداریم و همانطور که تاکنون بر تحریم ها فائق آمده ایم، اکنون نیز باید با استفاده از روش های جدید، این علم را افزایش داده و کارهای ارزشمندی را به صورت تخصصی تر از گذشته انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نیروی متخصص در راس فعالیت های دانشگاه ها باشد

تربیت نیروی متخصص در راس فعالیت های دانشگاه ها باشد