مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 فروردین 1392 ساعت 19:262013-04-15ورزشي

دوستی مهر: علم مسیر موفقیت را هموارتر کرده است


سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان معتقد است، عملکرد تیم ملی نوجوانان از لحاظ یادگیری مهارت های ذهنی و اجرای آن در رقابتها پس از مسابقات جام جهانی امارات قابل ارزیابی است.

علی دوستی مهر در گفت وگو با خبرنگار علم ورزش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی از ورود علم به فوتبال اظهار کرد: ورود علم به ورزش و به ویژه فوتبال را می توان به عملکرد 5 انگشت دست اشاره کرد که هر کدام به تنهایی متخصص انجام حرکتی هستند، اما وقتی در کنار هم قرار می گیرند و مکمل یکدیگر می شوند کارایی آنها چند برابر می شود.

تجربه و علم نیز به همین شکل است، یعنی هر کدام به تنهایی در موفقیت تیم تاثیر چندانی ندارند اما زمانی که مکمل هم می شوند، تاثیرات شان چند برابر می شود.

وی افزود: در برهه کنونی ورود مباحث علمی به ورزش مسیر موفقیت را برای مربیان تجربی هموارتر کرده و تلاش آنها را برای دستیابی به موفقیت کوتاه تر کرده است، به طوری که اگر در گذشته مربیان برای کسب پیروزی تلاش صددرصد داشتند این تلاش در زمان کمتری به نتیجه می رسد.

دوستی مهر اضافه کرد: در گذشته اگر یک مربی در تمام تخصص ها ایفای نقش می کرد، امروزه علم ثابت کرده که یک تیم 22 نفره که در رده حرفه ای کار می کند باید در کنار مربی سایر تخصص ها از جمله روانشناس، تغذیه، فیزیولوژی، علم تمرین و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوستی مهر: علم مسیر موفقیت را هموارتر کرده است

دوستی مهر: علم مسیر موفقیت را هموارتر کرده است