مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 فروردین 1392 ساعت 10:382013-04-12پزشكي

بازدید مسئولان شهریار از مرکز توانبخشی و درمان بیماران روانی حضرت خدیجه(س)


هزمان با آخرین روز از هفته سلامت، مسئولان شهریار به بازدید از مرکز توانبخشی و درمان بیماران روانی حضرت خدیجه(س) این شهرستان پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، این مراسم با حضور واشانی رییس شبکه بهداشت و درمان، یوسفی رییس اداره بهزیستی، سرهنگ جوزانی، رضایی رییس جمعیت هلال احمر، آقایی رییس بیمارستان روانپزشکی میلاد شهریار و جمعی دیگر از مسئولین و کارشناسان شبکه، بهزیستی و هلال احمر برگزار شد.

در این مراسم، مسئولان حاضر با اهدای گل و شیرینی از بیماران این مرکز عیادت کردند و در ادامه رییس شبکه بهداشت و درمان شهریار ضمن توصیه هایی، راهکارهای برای پیشگیری از بیماری فشار خون در سنین بالا ارائه داد.

جمشید واشانی با اشاره به اینکه هفته سلامت فرصت مغتنمی برای اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ سلامت و پیشگیری از بیماریها است، گفت: هفته سلامت امسال با محوریت فشار خون و راهکارهای جلوگیری از بروز آن نامگذاری شده است و با توجه به اینکه فشار خون یکی از بیماریهای بسیار شایع در ایران است، این هفته فرصت مناسبی برای افزایش آگاهی عموم مردم از عوامل بروز این بیماری و پیشگیری از آن است.

این مسئول ضمن تاکید بر نقش موثر روشهای تغذیه ای بر میزان فشار خون افراد در سنین بالا، عنوان کرد: می توان با اطلاع رسانی در زمینه روشهای تغذیه ای و عدم استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مسئولان شهریار از مرکز توانبخشی و درمان بیماران روانی حضرت خدیجه(س)

بازدید مسئولان شهریار از مرکز توانبخشی و درمان بیماران روانی حضرت خدیجه(س)