مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 فروردین 1392 ساعت 11:532013-04-10اجتماعي

دوره های آموزشی آشنایی با مباحث روانشناسی کودک ونوجوان برگزار می شود


مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: در راستای اجرای سند تحول دوره های آموزشی آشنایی با مباحث روانشناسی کودک و نوجوان برای معلمان درکهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، پرویز طاهری بعدازظهر چهارشنبه در نشست ستادتحول بنیادین درآموزش وپرورش گفت: دوره آموزشی آشنایی با اختلالات رفتاری و روانشناسی رشد کودک توسط گروه مشاوران و حوزه برنامه ریزی برای معلمان ومدیران به صورت فوق برنامه برگزار می شود.

وی بیان داشت: همچنین بسته های آموزشی درموضوع شیوه ثبت نام، کتابهای تازه تألیف، نگهداری مدارس و دفاتر تهیه و در کارگاههای آموزشی معلمان پایه سوم ابتدایی و اول راهنمایی و متوسطه توزیع می شود.

طاهری اظهار داشت: برنامه ریزی برای اجرای ورزش بستکبال درپایه اول متوسطه و راهنمایی و اجرای یک موضوع با محوریت سلامت در پایه های تحصیلی از دیگر برنامه های سال تحصیلی جدید در راستای اجرای سند تحول بنیادین است.

معاون آموزش ابتدایی و دبیر ستاد تحول بنیادین نیز در این نشست گفت: دوره آموزشی هوشمند سازی مدارس توسط کارگروه فناوری سندتحول دراستان اجرا و CDآموزشی تهیه وتوزیع شد.

مهین پردال افزود: همچنین کارگاه آموزشی روانشناسی رشد کودک و اختلالات رفتاری برای معلمان ابتدایی سراسر استان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های آموزشی آشنایی با مباحث روانشناسی کودک ونوجوان برگزار می شود

دوره های آموزشی آشنایی با مباحث روانشناسی کودک ونوجوان برگزار می شود