مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 فروردین 1392 ساعت 10:232013-04-09سياسي

ایجاد فضای مناسب برای حضور حداکثری دانشگاهیان در انتخابات


با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری می بایست فضا و شرایط را برای حضور چشمگیر دانشگاهیان و آحاد جامعه فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، دکتر سعید جبل عاملی همزمان با آغاز فعالیت اداری دانشگاه علم وصنعت ایران در سال 1392 ، با ارایه گزارشی از موفقیت های دانشگاه، به تشریح برنامه های دانشگاه در سال جاری پرداخت.

وی گفت: دانشگاه علم وصنعت در سایه ایمان، تلاش، اخلاص و پاکدامنی دانشگاهیان و علی رغم تنگناها و مشکلات اقتصادی در کشور، توانست در سال 1391 به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند.

رییس دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: امروزه بخش های مختلف و مسئولان کشور به توانمندی های این دانشگاه اعتقاد دارند و این تصور را دارند که دانشگاه علم وصنعت می تواند در توسعه فناوری کشور موثر باشد.

وی در ادامه به برنامه ریزی برای تهیه راهکارهای اصولی تر در اجرایی نمودن شعار سال یعنی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد وگفت: رسالت اصلی دانشگاه داشتن تحلیل درست و ارائه آن به جامعه است و با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری می بایست فضا و شرایط را برای حضور چشمگیر دانشگاهیان و آحاد جامعه فراهم کنیم.

رییس دانشگاه گفت: در عرصه جهاد اقتصادی هر چه در آن بخش از زنجیره توسعه فناوری فعال تر باشیم، به چرخه اقتصادی کشور کمک کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فضای مناسب برای حضور حداکثری دانشگاهیان در انتخابات

ایجاد فضای مناسب برای حضور حداکثری دانشگاهیان در انتخابات