مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 فروردین 1392 ساعت 13:312013-04-07پزشكي

مخدرهای صنعتی موجب افزایش فشار می شوند


مسئول واحد سلامت روانی ، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت استان خوزستان گفت : مصرف مواد مخدر صنعتی باعث افزایش فشار خون و بروز مشکلات قلبی عروقی می گردد.

رضا دواساز ایرانی در گفتگو با خبرنگار وب دا خوزستان، اظهار داشت : مصرف مواد مخدر صنعتی که با نام اکستازی ، قرص های شادی بخش و همچنین مصرف شیشه شناخته شده هستند، در ابتدا باعث افزایش انرژی و نگرش مثبت در مورد زندگی می شوند اما پس از گذشت چند ماه، عوارض آن بصورت جسمانی و روانی از جمله توهم ، فشار خون بالا ، مشکلات قلبی - عروقی و دندان قروچه مشاهده می شوند.

وی ادامه داد : مواد مخدر صنعتی که محرک های مغزی هستند، در دراز مدت سبب تخریب سلول های مغزی، اختلال در حافظه، اضطراب و افسردگی و دیگر مشکلات می شوند که نهایتاً به مرگ و یا خودکشی منجر می گردند.

مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت استان خوزستان افزود : در سوء مصرف کنندگان این مواد، افزایش ضربان قلب، بالا رفتن فشار خون و قفل شدن دندان ها مشاهده می شود که برای جلوگیری از این حالت مجبور به مصرف آدامس هستند، و با توجه به اینکه این مواد حاوی مواد قندی زیادی هستند ، باعث خرابی دندان ها نیز می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخدرهای صنعتی موجب افزایش فشار می شوند

مخدرهای صنعتی موجب افزایش فشار می شوند