مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 فروردین 1392 ساعت 11:502013-04-05ورزشي

امام جمعه رودبار: داشتن سلاح هسته ای قدرت آفرین نیست


امام جمعه موقت رودبار با تأکید بر اینکه ما اقتدار را در تولید سلاح هسته ای نمی دانیم، اظهار داشت: داشتن سلاح هسته ای قدرت آفرین نیست، زیرا قدرت هایی که سلاح هسته ای دارند، - " از رودبار، حجت الاسلام احمد اکبری نژاد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه شیطان گام به گام و مرحله به مرحله به سراغ انسان می آید، اظهار داشت: شیطان در شش مرحله انسان ها را به انحراف می کشاند که وسوسه یکی از آن ها است که می طلبد، انسان در این زمینه هوشیاری بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به 18 فروردین ماه روز جهانی بهداشت و هفته سلامت افزود: سلامتی یکی از مواهب عظیم الهی است که مبنای تمام تغیر و تحولات و کمال بشری قرار گرفته است و دامنه گسترده ای دارد که از تندرستی آغاز شده است و کمالات اجتماعی، روحی و معنوی را نیز در بر می گیرد.

اکبری نژاد همچنین به تمرکز سازمان بهداشت جهانی در سال جاری بر بیماری فشار خون تأکید و تصریح کرد: فشار خون بالا سومین عامل کشنده در جهان بوده و در کشور نیز از هر پنج نفر یک نفر مبتلا به فشار خون بالا است.

وی ابراز داشت: برای پیشگیری از فشار خون بالا و عوارض آن داشتن تغذیه و رژیم غذایی مناسب، تحرک فیزیکی منظم و ورزش، عدم استعمال سیگار و دخانیات و دوری از استرس ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رودبار: داشتن سلاح هسته ای قدرت آفرین نیست

امام جمعه رودبار: داشتن سلاح هسته ای قدرت آفرین نیست