مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 فروردین 1392 ساعت 08:532013-04-05پزشكي

بسیج کشوری برای کنترل فشارخون/ تبدیل تحریمها به فرصت در حوزه سلامت


وزیر بهداشت، یکی از علل ایجاد و بالا رفتن فشار خون را استفاده زیاد از نمک دانست و گفت: مصرف نمک در ایران 2 برابر استاندارد جهانی است.

- ورود پزشک خانواده به 9 استان کشور/ تبدیل تحریمها به فرصت در حوزه سلامت وزیر بهداشت، از عملیاتی شدن برنامه پزشک خانواده در 9 استان کشور از هفته آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دکتر محمد حسن طریقت منفرد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران به مناسبت هفته سلامت، گفت: در آستانه روز جهانی بهداشت و هفته سلامت قرار داریم و حماسه اقتصادی در امر سلامت محقق خواهد شد.

وی گفت: اگر به توصیه رهبری در زمینه تغییر سبک زندگی توجه کنیم و به رفتار روزمره به ویژه تغذیه خود دقت کنیم و طبق روایات بدانیم که منشاء تمام بیماریها معده است در این صورت با کمترین انرژی و صرف هزینه بیشترین نتیجه در سلامت حاصل می شود.

طریقت منفرد با اعلام این مطلب که احیای جایگاه طب ایرانی - اسلامی در دستور کار دولت و وزارت بهداشت قرار گرفته است، ادامه داد: از این پس با اقدامات جدی و علمی به همراه گسترش مراکز علمی مرتبط، متخصصان طب ایرانی در رسانه ها در مورد صیانت از سلامت به مردم اطلاع رسانی خواهند کرد.

وی افزود: دنیا می داند با استفاده از مواد غذایی ناسالم در آینده با سونامی وحشتناکی از بیماریهای غیرواگیر مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج کشوری برای کنترل فشارخون/ تبدیل تحریمها به فرصت در حوزه سلامت

بسیج کشوری برای کنترل فشارخون/ تبدیل تحریمها به فرصت در حوزه سلامت