مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 فروردین 1392 ساعت 05:332013-04-04پزشكي

برگزاری دومین کنگره ملی گیاهان دارویی کشور


دومین کنگره ملی گیاهان دارویی کشور 25 و 26 اردیبهشت ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دومین کنگره ملی گیاهان دارویی در 4 محور علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، داروسازی، پزشکی و دامپزشکی و صنعت و اقتصاد برپا می شود.

محورعلمی علوم پایه در این کنگره شامل گیاه شناسی، فیتوشیمی، بیوشیمی، ژنتیک، اثرات بیولوژیک و بیوتکنولوژی خواهد بود و در بخش کشاورزی و منابع طبیعی نیز این کنگره مواردی همچون اکولوژی، فیزیولوژی گیاهی، اهلی کردن و اصلاح، بیوتکنولوژی، کشت و زراعت، فراوری اولیه پس از برداشت، مکانیزاسیون و تکنولوژی بذر را بررسی می کند.

در همین حال دومین کنگره ملی گیاهان دارویی در بخش داروسازی، پزشکی و دامپزشکی مواردی نظیر طب سنتی، اثرات فارماکولوژیک، اثرات بالینی و فرمولاسیون و کنترل را مورد بررسی قرار می دهد و محورهای مدنظر برای بخش صنعت و اقتصاد در این کنگره نیز شامل بازرگانی گیاهان دارویی و فراورده های آن ها، تولید فراورده های گیاهان دارویی، نواوری در تولید محصولات کاربردی، نظام کیفی و تولید محصولات باکیفیت و انتقال تکنولوژی و تولید محصولات گیاهی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین کنگره ملی گیاهان دارویی کشور

برگزاری دومین کنگره ملی گیاهان دارویی کشور