مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1392 ساعت 07:432013-03-26اقتصادي

بازارچه های صنایع دستی خراسان شمالی 380 میلیون ریال فروش کرد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: بازارچه های صنایع دستی این استان، طی نخستین روزهای نوروز امسال 380 میلیون ریال فروش داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، علی کاظمی با بیان اینکه در بازارچه های سوغات و صنایع دستی خراسان شمالی در مجموع 200 غرفه دایر است، اظهار داشت: این بازارچه ها در طی نخستین روزهای نوروز 380 میلیون ریال فروش داشته اند.

وی افزود: عمده این غرفه ها مربوط به صنایع دستی است و رشته های مختلف صنایع دستی بومی استان از جمله انواع رودوزی های سنتی، سفال، گلیم بافی، چادر شب بافی، قالی و قالیچه، معرق در این بازارچه ها معرفی می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی محل فعالیت این بازارچه ها در دو راهی دشت ورودی از استان گلستان، شهر آشخانه مرکز شهرستان مانه و سملقان، منطقه نمونه ملی گردشگری باباامان بجنورد، حسینیه جاجرمی بجنورد ، شیروان و فاروج ذکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، در تعطیلات نوروزی سال 92 در مجموع شش بازارچه صنایع دستی و سوغات محلی با 200 غرفه برای بازدید گردشگران و مسافران نوروزی در خراسان شمالی فعال است.

فعالیت این بازارچه ها به مرور از 27 اسفند پارسال آغاز شده و تا 17 فروردین ماه جاری برای بازدید مردم و مسافران نوروزی ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه های صنایع دستی خراسان شمالی 380 میلیون ریال فروش کرد

بازارچه های صنایع دستی خراسان شمالی 380 میلیون ریال فروش کرد