مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1392 ساعت 07:052013-03-24فرهنگي

سرپرست نمایندگی اداره میراث فرهنگی نکا: نمایشگاه صنایع دستی مازندران گشایش یافت


سرپرست نمایندگی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نکا از گشایش نمایشگاه صنایع دستی مازندران در شهرستان نکا خبر داد.

- علی اصغر طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نکا در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی در نکا اظهار داشت: در این نمایشگاه به طور تلفیقی آثار مردم شناسی، صنایع دستی و هنرهای سنتی در قالب 20 غرفه به نمایش درآمد.

وی گفت: صنایع دستی و هنرهای سنتی متنوع مازندران یکی از جاذبه های مورد توجه گردشگران است که می تواند با فراهم کردن اوقات فراغت برای گردشگران زمینه خرید مستقیم دست ساخته های هنرمندان را فراهم کند.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نکا افزود: گردشگران از هر شهر مازندران که گذر کنند می توانند از نزدیک ترین نمایشگاه بازدید کرده و سوغات خود را تهیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه، بازارچه موقت صنایع دستی نیز برپا می شود تا هنرمندان صنایع دستی آثار خود را ضمن نمایش به فروش برسانند.

طهماسبی ادامه داد: محصولات هنری عرضه شده در این نمایشگاه شامل گلیم، جاجیم، چرم، سفال، شیشه، معرق، منبت و صنایع چوبی، غذاهای محلی و .

است.

وی گفت: این نمایشگاه های نوروزی در نکا تا 12 فروردین سال 92 پذیرای بازدیدکنندگان و مسافران نوروزی در شهرک شهید عباسپور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست نمایندگی اداره میراث فرهنگی نکا: نمایشگاه صنایع دستی مازندران گشایش یافت

سرپرست نمایندگی اداره میراث فرهنگی نکا: نمایشگاه صنایع دستی مازندران گشایش یافت