مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1392 ساعت 07:402013-03-22فرهنگي

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی نکا خبر داد برپایی نمایشگاه صنایع دستی نوروزی در نکا


سرپرست نمایندگی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نکا از برپایی نمایشگاه نوروزی صنایع دستی همزمان با عید نوروز در این شهرستان خبر داد.

- علی اصغر طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نکا با اشاره به جذابیت ها و صنایع دستی این شهرستان اظهار داشت: شهرستان نکا از جمله شهرهای استان مازندران با صنایع دستی فراوان است وی افزود: در این نمایشگاه، بازارچه موقت صنایع دستی نیز برپا می شود، تا هنرمندان صنایع دستی آثار خود را ضمن نمایش، به فروش برسانند.

این مسئول فرهنگی یادآور شد: شهرستان نکا در ایام نوروز میزبان مسافران نوروزی است که برپایی نمایشگاه ها  زمینه مناسبی برای معرفی آثار صنایع دستی هنرمندان شهرستان است.

طهماسبی با تاکید بر اجرای برنامه های جانبی در نمایشگاه به منظور معرفی آداب و رسوم منطقه خاطر نشان کرد: موسیقی محلی مازندرانی نیز جهت معرفی موسیقی مازندرانی به مسافران و ایجاد فضایی شاد، در این ایام در کنار نمایشگاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: با بیان اینکه با آغاز ایام فاطمیه اجرای این برنامه ها قطع شده و تنها نمایشگاه دایر خواهد بود.

سرپرست نمایندگی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نکا بیان داشت: محصولات هنری آماده عرضه به مشتریان در این نمایشگاه را شامل گلیم، جاجیم، چرم، سفال، شیشه، معرق، منبت و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی نکا خبر داد برپایی نمایشگاه صنایع دستی نوروزی در نکا

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی نکا خبر داد برپایی نمایشگاه صنایع دستی نوروزی در نکا