مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1391 ساعت 20:402013-03-18اجتماعي

مسئول فرهنگی اوقاف مازندران خبر داد ویزیت رایگان در 5 امامزاده شاخص مازندران


مسئول فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به برنامه ویژه پزشکی اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه پزشکی به صورت ویزیت رایگان در پنج امامزاده شاخص استان اجرا می شود.

- ابراهیم حیدری بعدازظهر در گفت وگو با خبرنگار " از ساری، با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری در 223 امامزاده استان مازندران اجرا می شود، اظهار داشت: 25 خیمه معرفت با حضور روحانیون اعزامی از قم به عنوان کارشناس مسائل دینی و روانشناسی، مسابقات فرهنگی قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، نمایشگاه نقاشی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در بقاع متبرکه استان به مرحله اجرا درمی آید.

وی تصریح کرد: این طرح از 29 اسفند آغاز می شود و تا 15 فروردین سال 92 ادامه می یابد.

مسئول فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران عنوان کرد: برنامه تحویل سال نو، هفت سین قرآنی، دعای مخصوص تحویل سال نو در بیش از 75 امامزاده شاخص استان اجرا و از صدا و سیمای مرکز استان مازندران پخش می شود.

حیدری به برنامه ویژه پزشکی اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه پزشکی به صورت ویزیت رایگان در پنج امامزاده شاخص استان مازندران اجرا می شود.

این مسئول از دیگر برنامه های طرح آرامش بهاری را اهدای بسته های فرهنگی، بروشورهای پیام نوروزی، جزوه آرامش بهاری، مشاوره و پاسخگویی، سخنرانی چندرسانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول فرهنگی اوقاف مازندران خبر داد ویزیت رایگان در 5 امامزاده شاخص مازندران

مسئول فرهنگی اوقاف مازندران خبر داد ویزیت رایگان در 5 امامزاده شاخص مازندران