مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1391 ساعت 12:532013-03-15بين الملل

رفتارهای خشونت آمیز نظامیان جوان انگلیسی سه برابر بیشتر از افراد عادی است


محققان روز جمعه اعلام کردند مردان جوانی که در ارتش انگلیس خدمت کرده اند سه برابر بیشتر از غیرنظامیان مرتکب جرائم خشونت آمیز می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسوشیتدپرس از لندن، تحقیقات نشان می دهد اعزام این افراد به عراق یا افغانستان هیچ تفاوتی در میزان جرائم خشونت آمیز آنها در آینده ایجاد نکرده است.

نتیجه این تحقیق نشان داد حدود بیست و یک درصد از نظامیان زیر سی سال در ارتش انگلیس در زندگی عادی خود مرتکب جرائم خشونت امیز می شوند که این رقم در میان افراد غیرنظامی در این رده سنی کمتر از هفت درصد است.

والتر بوسوتیل مدیر خدمات پزشکی فشار میادین جنگی که یک موسسه خیریه کهنه سربازان انگلیس است گفت: مشکل اینجاست که برخی از ویژیگی هایی که شما از یک سرباز می خواهید همان ویژیگی هایی است که اگر یک فرد عادی انجام دهد به اتهام رفتارهای خشونت آمیز بازداشت خواهد شد.

بوسوتیل گفت بسیاری از کسانی که در ارتش استخدام می شوند پیش زمینه و سابقه نامساعدی را دارند که در آن خشونت امری عادی و شایع بوده است.

این تحقیق روز جمعه به صورت اینترنتی در مجله پزشکی لنست منتشر شد.

محققان موسسه روانپزشکی در دانشکده کینگ لندن آمار و اطلاعات بیش از سیزده هزار و هشتصد نیروی نظامی و کهنه سرباز انگلیسی و پرونده های مرتبط با جرائم خشونت آمیز از تهدیدهای کلامی گرفته تا حمله و خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتارهای خشونت آمیز نظامیان جوان انگلیسی سه برابر بیشتر از افراد عادی است

رفتارهای خشونت آمیز نظامیان جوان انگلیسی سه برابر بیشتر از افراد عادی است