مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1391 ساعت 07:232013-03-14پزشكي

بانک اطلاعات سالمندان در خراسان جنوبی تدوین می شود


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از تدوین بانک اطلاعات سالمندان استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، کامبیز مهدی زاده صبح پنج شنبه در جمع اعضای شورای ساماندهی سالمندان استان با اشاره به اینکه برای برنامه ریزی های متناسب با نیاز افراد باید اطلاعات مورد نظر جمع آوری شود، اظهارداشت: در این راستا بانک اطلاعات سالمندان استان در دست تدوین بوده و اطلاعات سالمندان استان در این بانک جمع آوری می شود.

وی از جمع آوری اطلاعات و مشخصات 45 هزار سالمند در استان تاکنون خبر داد و گفت: اطلاعات افراد باقیمانده از 63 هزار سالمند استان، نیز در حال جمع آوری است.

رییس مرکز بهداشت خراسان جنوبی با بیان اینکه این مجموعه در حوزه سالمندان بیشتر در زمینه های بهداشتی و درمانی فعالیت می کند، افزود: آموزش شیوه زندگی سالم با رویکرد تغذیه سالم از مهمترین برنامه های این مجموعه است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا در برخی از شهرستان های استان برنامه های آموزشی زندگی سالم برای سالمندان برگزار شده است، عنوان کرد: همچنین دانش و علوم مرتبط با زندگی سالم به سالمندان ارائه شده است.

مهدی زاده با اشاره به اینکه این طرح در سطح استان از طرح های موفق بوده است، افزود: به دلیل افزایش نرخ سالمندی در استان باید این برنامه در تمامی شهرستان های استان گسترش داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعات سالمندان در خراسان جنوبی تدوین می شود

بانک اطلاعات سالمندان در خراسان جنوبی تدوین می شود