مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1391 ساعت 09:062013-03-10دانش

آیا این دانشگاه پول زور می‎گیرد؟


دانشکده مدیریت دانشگاه تهران شرط فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی بهمن سال 89 در مقطع کار شناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی را منوط به شرکت در آزمون جامع دانشگاه و یا ارایه مقاله قرار داده و دانشجویان با اینکه تمامی واحدهای درسی خود را گذارنده برای عملی شدن این دو شرط می بایست شهریه ثابت را به دانشگاه پرداخت کنند.

این موضوع باعث اعتراض دانشجویان این دانشگاه شده، به این دلیل که مگر واحد درسی ارایه می شود که قرار است دانشگاه بابت آن شهریه ثابت دریافت کند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فردانیوزدر ادامه نوشت: یک دانشجوی مقطع کار شناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی در دانشگاه تهران به عنوان یکی از دانشجویان معترض به این موضوع اظهار داشت: برای ورود به دانشگاه مجازی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، افرادی که از طریق کنکور کار شناسی ارشد سازمان سنجش قبول شدند، با ورود به دوره مجازی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران رشته های مختلفی چون مدیریت صنعتی، مدیریت اجرایی و.

را انتخاب کردند اما در نهایت تعداد برخی از رشته ها به حدنصاب نرسید و فقط یک رشته مدیریت اجرایی ماند، دانشگاه از همان ابتدا عنوان کرده بود که سیستم دانشگاه بر اصل آموزش محور بنا شده، یعنی پایان نامه ندارد، یا بر اساس مقاله(برای ثبت در ژورنال های بین المللی) و یا امتحان جامعی که توسط دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا این دانشگاه پول زور می‎گیرد؟

آیا این دانشگاه پول زور می‎گیرد؟