مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1391 ساعت 09:302013-03-07سياسي

استاندار زنجان تاکید کرد برون سپاری خدمات دولتی به دفاتر پیشخوان در زنجان


خدمات قابل ارائه در دفاتر پیشخوان دولتی شناسایی و برون سپاری شود.

- " از زنجان، محمد رئوفی نژاد پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان اظهار داشت: برخورد مسئولان و کارمندان دفاتر پیشخوان دولتی با ارباب رجوع بسیار خوب و قابل قبول است.

وی با اشاره به اینکه باید شان و شئونات در دفاتر پیشخوان دولتی رعایت شود، خاطر نشان کرد: در زمینه ارائه تسهیلات به دفاتر پیشخوان دولتی هیچ گونه تعهدی ندادیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه مجوزهای ایجاد دفاتر پیشخوان دولتی را با کارهای کارشناسی و ارزیابی متقاضیان ارائه کرده ایم، تصریح کرد: شرایط قید شده باید در این دفاتر رعایت شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر دفتر پیشخوان دولتی در سطح استان زنجان از شرایط مورد نظر عدول کرده باشد، مجوز آن لغو می شود، اضافه کرد: از پیشخوان های دولتی حمایت می کنیم اما تعهدی در این زمینه نداریم.

*خدمات دستگاه های دولتی برون سپاری شود رئوفی نژاد با بیان اینکه خدماتی که قابل ارائه شدن در دفاتر پیشخوان دولتی است باید برون سپاری شود، یادآور شد: باید در این زمینه بررسی های لازم صورت گرفته و برنامه ریزی شود.

*اعتماد به دفاتر پیشخوان دولتی مورد توجه باشد وی با اشاره به اینکه در نخستین جلسات سال آینده تعداد خدماتی که قابل برون سپاری است، بررسی و ارزیابی شود، ادامه داد: باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار زنجان تاکید کرد برون سپاری خدمات دولتی به دفاتر پیشخوان در زنجان

استاندار زنجان تاکید کرد برون سپاری خدمات دولتی به دفاتر پیشخوان در زنجان