مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1391 ساعت 06:252013-03-05سياسي

پانل های تخصصی آینده پژوهی با رویکرد تمدن سازی نوین اسلامی آغاز شد


کنفرانس ملی آینده پژوهی جمهوری اسلامی ایران با رویکرد تمدن سازی نوین اسلامی در روز دوم کاری خود با برگزاری پانل های تخصصی ادامه می یابد.

- "، کنفرانس ملی آینده پژوهی جمهوری اسلامی ایران با رویکرد تمدن سازی نوین اسلامی که از روز گذشته در دانشگاه شهید بهشتی آغاز شده است، از صبح امروز سه شنبه 15 اسفند با برگزاری پانل های تخصصی ادامه می یابد.

بر اساس این گزارش، در روز دوم این کنفرانس پانل های تخصصی با محورهای اقتصادی، علم وفناوری، انرژی، دینی، فرهنگی -اجتماعی، سیاست و دفاعی و امنیتی برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، پانل های تخصصی آینده پژوهی فضای اقتصادی و کسب و کار با تاکید بر اقتصادی مقاومتی، آینده پژوهی فضای علم و فناوری با تاکید بر نقشه جامع علمی کشور، آینده پژوهی حوزه انرژی ایران و جهان با تاکید بر نفت و گاز، آینده پژوهی از منظر ادیان با تاکید بر آموزه های اسلامی و مهدویت، آینده پژوهی فضای فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر سبک زندگی، آینده پژوهی فضای سیاسی ایران و جهان با تاکید بر جهانی سازی و آینده پژوهی فضای دفاعی و امنیتی با تاکید بر امنیت پایدار برگزار می شود.

در این پانل های تخصصی مهدی الوانی استاد تمام دانشگاه علامه طباطبایی، علی رضاییان استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی، محسن بهرامی استاد تمام دانشگاه صنعتی امیرکبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانل های تخصصی آینده پژوهی با رویکرد تمدن سازی نوین اسلامی آغاز شد

پانل های تخصصی آینده پژوهی با رویکرد تمدن سازی نوین اسلامی آغاز شد