مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1391 ساعت 08:182013-03-04سياسي

«مدیریت دانش و فناوری اطلاعات» منتشر شد


مقالات کتاب «مدیریت دانش و فناوری اطلاعات» به تشریح نقش­های متغیر مدیریت دانش و سامانه ­های آن در سازمان­ها پرداخته و یارای توضیح شالوده ­های نظری جهت راه‎اندازی موفقیت ­آمیزِ چنین سامانه ­هایی را دارد.

- مقالات کتاب مدیریت دانش و فناوری اطلاعات به تشریح نقش­های متغیر مدیریت دانش و سامانه ­های آن در سازمان­ها پرداخته و یارای توضیح شالوده ­های نظری جهت راه‎اندازی موفقیت ­آمیزِ چنین سامانه ­هایی را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، هر مقاله این اثر به چگونگی پیشرفت دیدگاه های پژوهشی نسبت به موضوعی ویژه از مدیریت دانش در طول سال­های متمادی پرداخته و بدین ­گونه ماهیت پویا و تکاملی فرضیه ­های این حوزه را نمایان ساخته و رویداد­های مهم فکری در این زمینه را مستند نموده است.

در نمایش چگونگی تکامل تفکر درباره مدیریت دانش در یک بازه زمانی، هر بخش آشکار می ­سازد که چگونه پنداشت‎های نوپا به پذیرش همگانی می­ رسند؛ چگونه در طول زمان معلوم می­ شود که واقعیت ­های ظاهراً هویدا دارای ریزه‎کاری‎ها و ابعاد بیشتری هستند؛ چطور شیوه ­های نوین پژوهش مدیریت دانش برگرفته از کاستی‎های شیوه‎های دیگرند و در پایان، چقدر اهداف از پیش­ تعیین­ شده مدیریت دانش و به دنبال آن سامانه‎های مدیریتی در طول زمان تغییر کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مدیریت دانش و فناوری اطلاعات» منتشر شد

«مدیریت دانش و فناوری اطلاعات» منتشر شد