مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1391 ساعت 07:162013-03-02اقتصادي

500 هزار تومان دستمزد یک هفته سیاه رویی


این روزها در کنار آگهی های استخدام یک کارشناس فروش، فوق لیسانس یا دکترای تغذیه دام و طیور، دکترای دامپزشکی ، حسابدار با تجربه، چرخکار و زیگزاگ دوز و آبدارچی روزنامه های محلی مشهد، تصویر آدمکی سیاه رو و دایره به دست با لباس سرخ و کلاه بوقی اش خودنمایی می کند؛ "آگهی استخدام چند حاجی فیروز در یک فروشگاه تجاری.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، کار عیب نیست اما کار اجباری و از روی ناچاری شاید عیب باشد البته نه برای کارگرش، که برای کارفرمایانی که صورت آدم‎هایی را سیاه می کنند که دل هایی دارند به وسعت عشق به خانواده و فرزندانی که چشم انتظار لقمه نانی و سبزی پلوی شب عید هستند و چنین است که حاجی فیروزهای مشهدی برای یک هفته سیاه رویی خود 500 هزار تومان دستمزد می گیرند.

کارشناس تبلیغات فروشگاهی که آگهی استخدام حاجی فیروز ها را پیگیری می کند، می گوید: حدود 10 نفر طی 2 روز گذشته برای اجرای این نقش مراجعه کرده اند؛ تحصیلات آنان دیپلم و زیر دیپلم است اما در سطح دانشجو یا لیسانس مراجعه نکرده اند.

وی می گوید: ترجیح می دادیم از میان دانشجویان رشته های هنری مانند تئاتر عهده دار این شغل یک هفته ای می شدند! اما تاکنون هیچ دانشجوی تئاتری مراجعه نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 هزار تومان دستمزد یک هفته سیاه رویی

500 هزار تومان دستمزد یک هفته سیاه رویی