مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1391 ساعت 07:102013-03-01سياسي

مشایی نقش مستقیم در انتخاب مجسمه های مستهجن داشت!


سفیرسابق ایران در مکزیک با اشاره به نقش مستقیم مشایی در انتخاب مجسمه های مستهجن در مکزیک گفت: بنده در آنجا به بقایی، مشایی و سازمان میراث فرهنگی اعلام جنگ کردم.

- قدیری ابیانه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در یزد، با اشاره به برگزاری نمایشگاهی با عنوان آثار تاریخی اسلام (سابقه تاریخ ایران) در مکزیک در زمان سفیر بودن خود گفت: این نمایشگاه در حالی برگزار شد که بیش از یک میلیون بازدید کننده داشت و بسیاری از مجسمه های موجود در این نمایشگاه مستهجن بود که در آن مرد و زن به صورت برهنه در حال معاشرت بودند.

وی بیان کرد: من به این وضع اعتراض کردم؛ ولی در همان حال پیغامی از طرف مشایی آمد که سخت نگیرید، ما این رو در هفت کشور نمایش دادیم و در هیچ کشوری با اعتراض سفرا همراه نشدیم و سازمان نیز می گوید که برگزار شود، اما حالا شما اعتراض می کنید؟ من نیز در مقابل جواب دادم که من سفیر تام الاختیار ایران در مکزیک هستم و باید این نمایشگاه جمع شود و نمی گذارم که ادامه پیدا کند.

سفیر سابق ایران در مکزیک تصریح کرد: پس از این ماجرا و برخورد با آنها، نامه ای را در این خصوص به رییس جمهور نیز نوشته بودند و در ادامه نیز قرار شد که این نمایشگاه در موزه دومی برگزار شود؛ ولی وقتی به دیدن این نمایشگاه رفتم، باز مشاهده کردم که سر در ورودی در دو طرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشایی نقش مستقیم در انتخاب مجسمه های مستهجن داشت!

مشایی نقش مستقیم در انتخاب مجسمه های مستهجن داشت!