مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1391 ساعت 17:332013-02-28ورزشي

ذوب آهن به روانشناس احتیاج ندارد/ به بازیکنان دیکته کردیم امتیاز بگیرند


مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ما به روانشناس احتیاج ندارد و مطمئن باشید امتیاز گرفتن خودش باعث افزایش روحیه بازیکنان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مرتضی کرمانی مقدم پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل داماش گیلان در چارچوب رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با اشاره به شرایط ذوب آهن در هفته گذشته اظهار داشت: ما در این یک هفته گذشته فقط توانستیم از نظر روحی و روانی روی تیم کار کنیم و آرامش را به تیم برگردانیم و کاری کنیم که بازیکنان ما احساسی بازی نکنند.

وی ادامه داد: به بازیکنان تیم دیکته کرده ایم که به زیبا بازی کردن تنها امتیاز نمی دهند و ما در بازی های بعدی محکوم به بردن هستیم، همینکه ما بازی خوبی مقابل سایپا داشتیم و در دقایق آخر گل نخوردیم، این نشان داد از نظر روانی شرایط خوبی به دست آورده ایم.

مربی تیم ذوب آهن با اشاره به حضور سعد محمدی، مدیرعامل کارخانه ذوب آهن در تمرینات ذوب آهن بیان داشت: حضور مدیرعامل شرکت در تمرینات ذوب آهن تاثیرگذار بود و از نظر روحی و روانی شرایط تیم ما را بهبود کرد، بازیکنان ما در حال حاضر استرس ندارند و تنها با همدلی در زمین می توانیم به برد دست پیدا کنیم، بازیکنان باید جای هم بدوند و زحمت بکشند تا شرایط آنها بهتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن به روانشناس احتیاج ندارد/ به بازیکنان دیکته کردیم امتیاز بگیرند

ذوب آهن به روانشناس احتیاج ندارد/ به بازیکنان دیکته کردیم امتیاز بگیرند