مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1391 ساعت 08:332013-02-28سياسي

انتخاب مرگ شهادت گونه در قالب تعریف کلمات نمی گنجد


امیرحسین مومنی خبرنگار 10 ساله بوشهری و دانش آموز دبستان پسرانه شهید علیرضا ماهینی ( شاهد 2) نامه ای به سردار شهید علیرضا ماهینی نوشت که در آن آورده است: - انتخاب مرگ شهادت گونه در قالب تعریف کلمات نمی گنجد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، این خبرنگار 10 ساله بوشهر در نامه خود نوشته است: سلام به مالک اشتر جبهه جنگ های نامنظم"سردار شهید علیرضا ماهینی" سرباز فدایی امام و رهبری و یار شجاع دکتر شهید مصطفی چمران و درود بر مردان سالهای دفاع مقدس، هر کدام حدیثی دارند که هیچ گاه آن چنان که باید نمی توان به آن پی برد.

آنان که به میدان کار زار نرفته بودند تا شاه بیت غزلی باشند، یا قهرمان قصه ای ! نه نام می خواستند و نه نام آوری از جنس ملائک بودند و عصای سحر آمیز نداشتند، اهل همین حوالی بودند، مثل من و تو، از دل همین کوچه های خاکی و روزگار تلخ و شیرین سر برآورده بودند.

انتخاب مرگ شهادت گونه در قالب تعریف کلمات نمی گنجد؛ در اینجاست که مردانی "مرد" معنی مرگ و زندگی را با شرف "شهادت" آمیخته می کنند که ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، از ما پیشی بگیرند.

امروز برای امیرحسین و دیگر هم سن و سال هایش و دیگر نسل های آینده این نظام و انقلاب اسلامی 72 تن از شهدای نهضت کربلا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهید علیرضا ماهینی الگو و چراغ روشنای هدایت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب مرگ شهادت گونه در قالب تعریف کلمات نمی گنجد

انتخاب مرگ شهادت گونه در قالب تعریف کلمات نمی گنجد