مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1391 ساعت 14:232013-02-26سياسي

رییس سازمان حج : برای اعزام عمره هیچ محدودیتی نداریم


و به قدر امکانتمان اعزام می کنیم.

رییس سازمان حج و زیارت در دومین همایش متمرکز زائران حج عمره مفرده که عصر امروز در قم برگزار شد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم ؛ جایگاه و شخصیت پیامبر گرامی اسلام را بسیار والا خواند و گفت : زائرین قبور ائمه در شهر مدینه باید با عمل به آداب زیارت، در شهر مقدس احترام شخصیت پیامبر را حفظ کنند .

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خدماتی که در عربستان به زائرین ایرانی داده می شود ، بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود : همه اقدام و برنامه ریزی ما در عربستان برای آسایش و رفاه زائرین است تا از این فرصت بدون دغدغه بهترین استفاده را ببرند .

رییس سازمان حج با اشاره به حذف سهمیه ها و مقاومتش در برابر انتقادها گفت : قرار است هفته آینده با وزیر حج عربستان دیدار داشته باشیم و ما برای اعزام عمره هیچ محدودیتی نداریم اما ما سهمیه ها را حذف کردیم چراکه این سفر حق مردم است چرا باید یک نفر سه الی چهار بار به حج برود اما یکنفر تا آخر در آروزی زیارت خانه خدا باشد من بشدت و محکم در مقابل انتقادهایی که در رسانه ها شده است مقاومت می کنم و گفته ام هرقدر امکانات بدهند ما زائر اعزام می کنیم .

حجت الاسلام و المسلمین موسوی همچنین با اشاره به افزایش قیمتها گفت : عمده این گرانی ها ربطی به سازمان حج ندارد و از اختیار ما خارج است مثلا قیمت بلیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان حج : برای اعزام عمره هیچ محدودیتی نداریم

رییس سازمان حج : برای اعزام عمره هیچ محدودیتی نداریم