مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1391 ساعت 11:052013-02-26اجتماعي

معاون آموزش و پرورش کرمان: رویکرد سند تحول بنیادین قرآنی و پرورشی است


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یک سند راه برای ما است و فصول هشت گانه آن با رویکرد قرآنی و پرورشی است.

- " از کرمان، حجت الاسلام علی مختارآبادی پیش از ظهر امروز به مناسبت سالروز تشکیل امور تربیتی در نشست با معاونان و معلم های امور تربیتی و پرورشی کرمان اظهار داشت: همه ما به نوعی یک مسئولیت داریم و آن مسئولیت همگانی است، یعنی کسی نمی تواند، بگوید در دنیا هیچ مسئولیتی متوجه من نیست و بی خیال باشد.

وی افزود: انسان به اقتضای خردمندی، توان و ظرفیت لازم از یک سو و بر اساس حس هم نوعی، هم یاری و اجتماعی بودنش از طرف دیگر اصلا نمی تواند، نسبت به اطرافش بی تفاوت باشد.

مختارآبادی بیان داشت: انسان نمی تواند در برابر دیگران احساس تکلیف نکند و افرادی از مسئولیت پذیری و عمل به وظیفه خود گریزان هستند که تنها در دنیا به جنبه مادی و حیوانیت بسنده می کنند که اینها دچار غفلت از خودبیگانگی و بحران هویت شده اند.

وی عبادت خدا، آموزش واجبات و فرائض، دوری از بدی ها و تشویق به کارهای خوب، برطرف کردن شبهات، محبت کردن، تغذیه حلال و پاک را از وظایف والدین و مربیان نسبت به فرزندان و دانش آموزان دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون آموزش و پرورش کرمان: رویکرد سند تحول بنیادین قرآنی و پرورشی است

معاون آموزش و پرورش کرمان: رویکرد سند تحول بنیادین قرآنی و پرورشی است