مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1391 ساعت 11:052013-02-25پزشكي

روزانه 5 نفر بر اثر حوادث شغلی در خراسان رضوی کشته می شوند


مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای خراسان رضوی از کشته شدن روزانه پنج نفر براثر حوادث شغلی خبر داد و گفت: امید به زندگی مردان از زنان کمتر است که بیشترین علت آن مربوط به حوادث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، علی اصغر حسنی عصر روز گذشته در نشست خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرکز بهداشت استان تصریح کرد: 135 هزار واحد صنفی در استان خراسان رضوی است که 280 هزار نفر در آن مشغول به کار هستند و به ازای 50 تا 499 خانوار یک خانه بهداشت کارگری وجود دارد که درحال حاضر 159 خانه بهداشت کارگری فعالیت می کنند که به ازای بیش از 500 خانوار یک مرکز بهداشت داریم.

وی از معاینات شغلی 22 هزار و 704 نفر به صورت رایگان در سال گذشته خبر داد و افزود: این معاینات شامل آزمایش دیابت، فشار خون، بینایی سنجی، شنوایی و بررسی بیماری اسکلتی می باشد و چنانچه فرد سالم باشد کارت سلامت به آنها داده می شود.

حسنی از کشته شدن روزانه پنج نفر براثر حوادث شغلی خبر داد و بیان داشت: امید به زندگی مردان از زنان کمتر است که بیشترین علت آن مربوط به حوادث می شود.

رضا جویا، مدیر گروه پیشگیری از بیماری ها در مرکز بهداشت استان در این نشست با ارائه آماری ازشیوع بیماری ها در سال 88 در استان تصریح کرد: 57 درصد مردان به سرطان مبتلا شده بودند که شایع ترین آن سرطان معده بود و بعد از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 5 نفر بر اثر حوادث شغلی در خراسان رضوی کشته می شوند

روزانه 5 نفر بر اثر حوادث شغلی در خراسان رضوی کشته می شوند