مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1391 ساعت 10:552013-02-25پزشكي

سونامی سرطان پروستات در کمین سلامت مردان است


رییس بیمارستان منتصریه مشهد با بیان اینکه با سونامی سرطان پروستات روبرو هستیم، هدف اصلی از بزرگداشت هفته سلامت مردان را مبارزه با بحران سرطان پروستات دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، علی اصغر یار محمدی روز گذشته در نشست خبری هفته سلامت مردان ایرانی که توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرکز بهداشت استان خراسان رضوی برگزار شد، تصریح کرد: ما باید نسبت به الگوی مصرف هدف گذاری داشته باشیم و این کار مستلزم آموزش و فرهنگ سازی است.

وی با بیان اینکه با سونامی سرطان پروستات روبرو هستیم، هدف اصلی از بزرگداشت هفته سلامت مردان را که پایه گذار آن انجمن اورولوژی ایران است را مبارزه با بحران سرطان پروستات دانست.

رییس بیمارستان منتصریه مشهد بیان داشت: بیش از 50 درصد مردان در سنین بالای 50 سال به سرطان پروستات مبتلا می شوند.

یار محمدی اختلاف سن زن و مرد در یائسگی را بین 15 تا 20 سال عنوان کردو گفت: آندروپوز( یائسگی در مردان) اولین علائم در درمان سرطان پروستات است.

شیوع چاقی رو به افزایش است صفریان، متخصص گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه کم تحرکی را عامل اصلی چاقی عنوان کرد و بیان داشت: دریافت بیش از حد انرژی نیز یکی دیگر از عوامل چاقی است و در جامعه ما به میزان 20 درصد کالری بیش از نیاز دریافت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سونامی سرطان پروستات در کمین سلامت مردان است

سونامی سرطان پروستات در کمین سلامت مردان است