مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1391 ساعت 14:282013-02-20پزشكي

نقشه پاتوبیولوژی اردبیل برای شرایط بحرانی تدوین می شود


معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از تدوین نقشه پاتوبیولوژی استان با هدف آمادگی برای شرایط بحرانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ طهماسب شهابی مقدم در حاشیه کارگروه بهداشت و سلامت استان در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: این نقشه اطلاعات کامل از وضعیت جغرافیایی، بهداشت و پزشکی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی یک منطقه است که در 29 سرفصل تهیه می شود.

وی افزود: نفشه جغرافیایی، آمار ازدواج و طلاق، آمار معتادان، وضعیت آبهای زیر زمینی، تغذیه و غذاهای سنتی و رایج، آمار بیماری های واگیر و غیر واگیر، آمار گزدیگی ها و ناقلین جونده، بارندگی ها و بادهای منطقه، نرخ بیکاری و اشتغال و .

از جمله مهمترین موضوعات پرداخت شده در این نقشه است.

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت عباس (ع) استان تاکید کرد: هدف از تدارک این نقشه آمادگی برای شرایط بحرانی و غیر قابل پیش بینی است.

وی با بیان اینکه در تدوین این نقشه ضروری است تمامی دستگاههای اجرایی مشارکت کنند، ادامه داد: آمار مورد نیاز برای هر سر فصل در دستگاه مربوطه موجود است که ضروری است در اختیار مسئولان سپاه استان قرار گیرد.

به گفته شهابی مقدم شبکه بهداشت، آب و فاضلاب، بهزیستی، شهرداری، راه و ترابری، جهاد کشاورزی، هواشناسی، گردشگری، تعاون و کار، مدیریت بحران و علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه پاتوبیولوژی اردبیل برای شرایط بحرانی تدوین می شود

نقشه پاتوبیولوژی اردبیل برای شرایط بحرانی تدوین می شود