مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1391 ساعت 13:062013-02-19سياسي

تصویب طرح تحکیم بنیان خانواده در پارلمان شهری


طرح حمایت از تحکیم بنیان خانواده، آموزش مهارت های زندگی مشترک زوجین قبل از ثبت ازدواج که تاکنون چندین بار به صحن شورا آمده، اما بررسی آن نیمه تمام مانده بود، در جلسه امروز شورای شهر تهران به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در جریان پانصد و سی امین جلسه علنی شورای شهر تهران، این طرح در راستای تحقق اصل دهم قانون اساسی که به لزوم برنامه ریزی در جهت آسان کردن تشکیل خانواده و پاسداری از قداست آن و استواری روابط خانوادگی بر پایه حقوق و اخلاق اسلامی در شورای شهر مطرح شد، مواردی را به مجلس شورای اسلامی، دولت، شهرداری تهران و سایر دستگاه های اجرایی به منظور حمایت از بنیان خانواده متذکر شده است.

بر این اساس، تهیه و تدوین طرح حمایت از پوشش بیمه ای خدمات مشاوره روانشناسی خانواده و تهیه و تصویب طرح نظام مراقبت های اجتماعی خانواده، موارد پشنهادی به مجلس شورای اسلامی است.

علاوه بر این به دولت نیز پیشنهاد شده است در جهت اجرای طرح نظام خدمات سلامت روان کشور به سرعت عمل کند و تهیه و تدوین سند ملی امین بانوان و کودکان در روابط اجتماعی و همچنین تهیه و تدوین برنامه و متن دوره های آموزشی مهارت های زندگی مشترک به صورت جامع و با کیفیت مناسب به صورت سمعی و بصری، حضوری و غیر حضوری و برگزاری دوره های آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح تحکیم بنیان خانواده در پارلمان شهری

تصویب طرح تحکیم بنیان خانواده در پارلمان شهری