مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1391 ساعت 11:252013-02-19اقتصادي

مدیرعامل شرکت گاز قزوین خبر داد گازرسانی به 13600 واحد مسکن مهر در قزوین


مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین گفت: برای گازرسانی به 13 هزار و 600 واحد مسکن مهر در استان قزوین تاکنون 72 میلیارد ریال هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، فتحعلی نجفی از ادامه گازرسانی به واحدهای مسکونی مسکن مهر در استان قزوین خبر داد و گفت: از 35 هزار  واحد مسکونی مسکن مهر تاکنون گازرسانی به 13 هزار و 600 واحد مسکونی به انجام رسیده است و عملیات شبکه گذاری گازرسانی به سایر واحدهای مسکونی مسکن مهر نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به هزینه کرد 72 میلیارد ریالی گازرسانی به پروژه های مسکن مهر این استان افزود: هزینه گازرسانی به مسکن مهر عمدتاً مربوط به نصب ایستگاه های تقلیل فشار، اجرای خطوط تغذیه و همچنین شبکه گذاری بوده است که مقرر شد اعتبارات مورد نیاز از سه محل یک سوم سازمان راه و شهر سازی، یک سوم منابع استانی و یک سوم منابع داخلی شرکت تأمین شود که تاکنون بخش اعظمی از منابع ردیف اول و سوم در این زمینه اختصاص یافته و هزینه شده است ولی در خصوص منابع استانی تاکنون مبلغی در این خصوص اختصاص نیافته است.

نجفی در زمینه مشکلات عمده گازرسانی به مسکن مهر استان قزوین تصریح کرد: از جمله مشکلاتی که موجب تأخیر در پروژه گازرسانی به مسکن مهر شده است می توان به مشخص نبودن برکف معابر برای شبکه گذاری، ازدحام کاری دستگاه های خدمات رسان در مناطق مسکن مهر، وجود نخاله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت گاز قزوین خبر داد گازرسانی به 13600 واحد مسکن مهر در قزوین

مدیرعامل شرکت گاز قزوین خبر داد گازرسانی به 13600 واحد مسکن مهر در قزوین