مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1391 ساعت 13:432013-02-13پزشكي

موفقیت مرکز اکسیژن تراپی اصفهان در درمان زخم های عفونی


تنها مرکز اکسیژن درمانی کشور در اصفهان با ضریب موفقیت 96 درصد ، امکان درمان زخم های عفونی دیابت را دارد.

رییس هیئت مدیره انجمن دیابت اصفهان امروزگفت: زخم های عفونی دیابت که منجر به قطع عضو فرد و در مواقعی نیز همراه با مرگ بیمار است با روش اکسیژن تراپی درمان شدنی است.

دکتر عطاری افزود: از 117 بیمار دیابتی که تشخیص قطعی پزشکان برای آنان قطع عضو بوده است 112 نفر در این مرکز بهبودی کامل به دست آوردند.

وی با اشاره به این که طبق استانداردهای بین المللی باید به ازای هر 100 هزار نفر ، یک مرکز اکسیژن درمانی وجود داشته باشد گفت: متاسفانه بسیاری از پزشکان از وجود تنها مرکز اکسیژن تراپی کشور هم مطلع نیستند و این باعث شده که بسیاری از بیماران مجبور به قطع عضو شوند.

دکتر عطاری خواستار قرارگرفتن زیر پوشش بیمه برای این نوع درمان شد و گفت: هر بیمار در روش اکسیژن تراپی باید 8 تا 40 نوبت به این مرکز مراجعه کند که هزینه هر نوبت درمان 300 هزار تومان است.

مدیر فنی این مرکز هم گفت: این روش فقط ویژه بیماران دیابتی نیست و همه آسیب های سلولی همراه با عفونت با روش اکسیژن تراپی درمان شدنی است.

دکتر فرزانه افزود: در روش اکسیژن تراپی با قرار دادن بیمار در محفظه اکسیژنی با فشار 3 تا 5 اتمسفر ، میزان اکسیژن محلول در خون افزایش می یابد و با ترمیم رگ های خونی و خون رسانی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت مرکز اکسیژن تراپی اصفهان در درمان زخم های عفونی

موفقیت مرکز اکسیژن تراپی اصفهان در درمان زخم های عفونی