مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1391 ساعت 11:252013-02-13سياسي

با حضور آیت الله طباطبایی نژاد 5 طرح عمرانی در دانشگاه نجف آباد به بهره برداری رسید


با حضور آیت الله طباطبایی نژاد، 5 طرح عمرانی در دانشگاه نجف آباد به ارزش 71 میلیارد به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبهره برداری از دانشکده مهندسی هسته ای و علوم پایه با زیر بنای 7 هزار مترمربع در چهار طبقه دارای 32 کلاس و هشت آزمایشگاه با هزینه ای افزون بر 35 میلیارد ریال افتتاح شد.

بهره برداری از آزمایشگاه شیمی و بیوشیمی با زیربنای یک هزار و 250 مترمربع در دو طبقه و دارای هفت سالن و پنج کلاس است که با هزینه ای بیش از 7 میلیارد ریال ساخته شده است.

   بهره برداری از آزمایشگاه و کارگاه فنی مهندسی با زیر بنای یک هزار و 250 مترمربع در دو طبقه و دارای هفت سالن و پنج کلاس با هزینه ای بیش از 6 میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاحی بود.

همچنین بهره برداری از آزمایشگاه و کارگاه هنر و معماری  با زیر بنای 2هزار و 600 مترمربع در دو طبقه و دارای 11 سالن و چهار کلاس نیز با هزینه ای بیش از 13 میلیارد ریال از طرح های افتتاحی بود.

تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت 460 مترمکعب با هزینه ای بیش از 10 میلیارد ریال با سامانه هوادهی نیز از دیگر طرح های بهره برداری شده است که پساب آن برای آبیاری فضای سبز دانشگاه بکار می رود.

با حضور آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، معاون اداری و مالی و معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی و حجت الاسلام میردامادی نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور آیت الله طباطبایی نژاد 5 طرح عمرانی در دانشگاه نجف آباد به بهره برداری رسید

با حضور آیت الله طباطبایی نژاد 5 طرح عمرانی در دانشگاه نجف آباد به بهره برداری رسید