مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1391 ساعت 14:002013-02-11سياسي

مستند آموزش خلبانی از شبکه اول سیما پخش می شود


مستند تلویزیونی گامی به سوی پرواز که به نحوه پذیرش و آموزش خلبانی در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می پردازد، از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

- "، مستند تلویزیونی گامی به سوی پرواز که به نحوه پذیرش و آموزش خلبانی در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می پردازد در تاریخ 24/11/91 ساعت 20 از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

این مستند تلویزیونی به کارگردانی محسن غلامزاده و تهیه کنندگی محبوبه هنریان با همکاری معاونت تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش تولید شده و قرار است در برنامه مستند از نگاهی دیگر پخش شود.

پذیرش و آموزش در رشته خلبانی به عنوان یکی از رشته های جذابی است که مورد علاقه بسیاری از جوانان این مرز و بوم بوده و در این برنامه سعی شده تا به کلیه جزییات نحوه پذیرش و آموزش خلبانی هواپیماهای جنگنده و شکاری پرداخته شود.

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کلیه مراحل آموزش خلبانی در داخل کشور و توسط متخصصین و اساتید این رشته در دانشگاه هوایی شهید ستاری نیروی هوایی انجام می شود.

همچنین در این برنامه محسن ایمانی به عنوان روانشناس و سعید دادگر به عنوان تهیه کننده برنامه های تلویزیونی در مورد اهمیت فیلم های مستند علمی و آموزشی توضیحاتی را ارائه خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند آموزش خلبانی از شبکه اول سیما پخش می شود

مستند آموزش خلبانی از شبکه اول سیما پخش می شود