مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1391 ساعت 11:252013-02-11اجتماعي

از ابتدای سال تحصیلی جاری صورت گرفت اجرای طرح مروج سلامت در 1015 مدرسه اصفهان


رییس گروه بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون طرح مدارس مروج سلامت در یک هزار و 15 مدرسه در سطح استان اصفهان در حال اجرا است.

- سعید باقری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ارتقای سلامت و افزایش ایمنی دانش آموزان در مدارس یکی از اولویت های کاری آموزش و پرورش استان به شمار می رود، اظهار کرد: طرح مدارس مروج سلامت از سال تحصیلی گذشته در راستای ارتقای کیفیت سلامت دانش آموزان اجرا شده است.

وی اضافه کرد: طی دو سال گذشته طرح مدارس مروج سلامت براساس سهمیه مشخص شده از سوی آموزش و پرورش در مدارس استان اجرا می شود.

رییس گروه بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تعداد مدارسی که در سال گذشته زیر پوشش این طرح قرار گرفته اند، تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته طرح مدارس مروج سلامت در 700 مدرسه در سطح استان اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه درصدد فراگیر شدن طرح مدارس مروج سلامت در سطح مدارس استان هستیم، ادامه داد: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون طرح مدارس مروج سلامت در یک هزار و 15 مدرسه در سطح استان اصفهان در حال اجرا است.

باقری با بیان اینکه این طرح در هشت محور در مدارس اجرا می شود، تاکید کرد: معاینه و غربالگری، تکمیل شناسنامه سلامت دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ابتدای سال تحصیلی جاری صورت گرفت اجرای طرح مروج سلامت در 1015 مدرسه اصفهان

از ابتدای سال تحصیلی جاری صورت گرفت اجرای طرح مروج سلامت در 1015 مدرسه اصفهان