مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1391 ساعت 09:462013-02-11سياسي

همایش اقتصاد مقاومتی در حوزه انرژی برگزار می شود


دبیر دومین همایش اقتصاد مقاومتی در حوزه انرژی با تشریح برنامه های آن از رونمایی منشور اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر نفت در این همایش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا معینی در نشست مطبوعاتی در دانشگاه علم و صنعت با بیان این که در همایش اول که در اردیبهشت سال جاری برگزار شد سعی بر تبیین اقتصاد مقاومتی و آماده سازی در کشور بود اظهار کرد: در همایش پیش روی هدف اصلی پرداختن به اقتصاد مقاومتی به طور تخصصی است که امیدواریم در نهایت به تولید علم و ایجاد راهکارهای اجرایی برای دستگاه های مرتبط بینجامد.

وی با اشاره به این که باید با تدوین برنامه های مدون اقتصاد مقاومتی به مرور در تمامی حوزه ها به عنوان مبنا قرار گیرد افزود: بحث هایی نظیر بانک و بانکداری، بیمه، تجارت، زمین، مسکن، کشاورزی، دامداری و مالیات از مواردی هستند که باید در حوزه اقتصاد مقاومتی با دیدگاه دینی و اسلامی به آن توجه شده و به اجرا درآید.

رییس دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر این که اگر بتوان اقتصاد را مستحکم کرد دیگر تحریم ها بر کشور اثری نخواهد داشت به انرژی به عنوان بزرگترین منابع درآمدی کشور اشاره کرد و گفت: با وجود تولید سالیانه بیش از 300 میلیارد دلار در حوزه نفت و گاز اگر سیاست های مدیریت شده و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش اقتصاد مقاومتی در حوزه انرژی برگزار می شود

همایش اقتصاد مقاومتی در حوزه انرژی برگزار می شود