مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1391 ساعت 09:252013-02-09سياسي

رییس دادگستری استان اردبیل: ظرفیت امر به معروف پایش سلامت جامعه است


احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در تمام حوزه ها یک پایش حقیقی برای حفظ و ارتقای سلامت جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازغلامعلی رضایی در همایش سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده که با حضور اساتید برجسته روانشناسی و با شرکت قضات دادگستری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: با بهره گیری شایسته از ظرفیت های هیئت های مذهبی و موسسات قرآنی برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و پیشگیری غیر کیفری و غیر قضایی از جرایم و آسیب های اجتماعی باید همتی مضاعف داشت.

وی با تاثیرگذار دانستن آموزش های مهارت های زندگی، بر لزوم برگزاری کارگاه های آموزشی و همایش های علمی مشابه با محوریت خانواده، برای کارکنان دستگاه ها و اقشار مختلف تاکید کرد.

در این همایش که به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و همکاری دفتر فرهنگی و معاونت آموزش دادگستری کل استان برگزار شد، از فعالان شوراهای حل اختلاف در حوزه فرهنگی و توسعه صلح و سازش استان نیز قدردانی شد.

همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی دادگستری اردبیل همزمان با دهه فجر به همت معاونت آموزش و تحقیقات دادگستری کل استان اردبیل یک دوره آموزشی تحت عنوان آیین دادرسی جرائم رایانه ای برای قضات دادگستری و سازمان قضایی نیروهای مسلح با حضور یکی از قضات عالی رتبه از تهران برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دادگستری استان اردبیل: ظرفیت امر به معروف پایش سلامت جامعه است

رییس دادگستری استان اردبیل: ظرفیت امر به معروف پایش سلامت جامعه است